Doručenie na adresu alebo do výdajného miesta obvykle nasledujúci pracovný deň po odoslaní, komunikácia s príjemcom e-mailom a SMS (dvojhodinové okno doručenia), sledovanie pohybu zásielky na www.ppl.cz, elektronické potvrdenie o doručení.
ceny sú zviazané s aktuálnym cenníkom PPL, zobrazí sa Vám v príslušnom kroku v pokladni pri zadávaní objednávky
Doručenie s PPL do CZ, SK a PL je možné realizovať v kombinácii s platbou vopred prevodom na účet, s platbou kartou alebo na dobierku (platba kuriérovi pri odovzdaní zásielky), prípadne s inou platbou, ktorá bude uvedená v pokladni. Do ostatných destinácií iba po platbe vopred, alebo po platbe kartou.
Maximálne rozmery: 120 x 60 x 60 cm Maximálna váha: 31,5 kg Na Slovensku doručuje zmluvný dopravca DHL alebo WE-DO.
Doručenie zásielky priamo do výdajných miest zasilkovna.cz (Z-point, Z-box, ap.) obvykle nasledujúci deň po odoslaní, komunikácia s príjemcom e-mailom a SMS, sledovanie pohybu zásielky na www.zasilkovna.cz (www.zasielkovna.sk).
ceny sú zviazané s aktuálnym cenníkom zasilkovna.cz, zobrazí sa Vám v príslušnom kroku v pokladni pri zadávaní objednávky
Platba dobierkou - pokiaľ si prajete zaplatiť objednávku pri prevzatí zásielky. Pripravte si pre kuriéra/poštára, alebo pred návštevou výdajného miesta, presnú čiastku alebo platobnú kartu.
Platba vopred prevodom na účet - platbu vykonáte na základe informačného emailu, ktorý odosielame pokiaľ je tovar skladom alebo po naskladnení chýbajúceho tovaru. Objednávku budeme odosielať až po pripísaní čiastky na náš účet, preto počítajte s možnosťou oneskorenia pred odoslaním. Pri doručovaní zásielky už nemusíte mať k dispozícii peniaze ani platobnú kartu.
Platobná brána ComGate - platby kartou alebo automatizovaným rýchlym prevodom (tento umožňujú iba niektoré banky). Poskytovateľ služby, spoločnosť ComGate Payments, a.s. je licencovaná platobná inštitúcia pôsobiaca pod dohľadom Českej národnej banky. Platby prebiehajúce cez platobnú bránu sú plne zabezpečené a všetky informácie sú šifrované.
Tovar, ktorý Vám bude dodaný vo viditeľne poškodenom obale zásadne nepreberajte. Vráťte ho prepravcovi a do prepravného listu vyznačte dôvod neprevzatia "poškodená zásielka". My obratom zariadime dodanie náhradného tovaru, samozrejme zadarmo. Upozorňujeme Vás, že momentom prevzatia tovaru (tj. podpisom prepravného listu) na seba preberáte riziko za poškodenie tovaru pri preprave a nebude teda možné následne z tohto dôvodu tovar reklamovať. V prípade neprevzatia tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave Vám nebudú účtované žiadne dodatočné náklady.